Ugrás a fő tartalomra

Íme, a 2015-ös VMA díjazottjai

Taylor Swift tarolt az idén 32. alkalommal megrendezett MTV Video Music Awards-on, ahol a zeneipar legjobbjainak díjazása mellett minden évben borítékolható egy-egy szaftos botrány. Idén sem volt ez másképp: Nicki Minaj durván beszólt a show-t vezető Miley Cyrusnak, Justin Bieber könnyekben tört ki a saját előadása után, Kanye pedig bejelentette, hogy 2020-ban elindul az elnökválasztáson. Ilyen volt a 2015-ös MTV VMA! 


Sztárfellépők, anyázás, könnyek, klippremierek és villantások - idén sem szégyenlősködtek a zeneipar legnagyobbjai az MTV Video Music Awards-on. A kétórás gálát Miley Cyrus vezette, akitől a nézők pont annyi nyelvnyújtogatást, szitokszót és villantás kaptak, amennyire számítani lehetett. A házigazda 30 transzvesztita társaságában nyitotta meg az estét, azonban nem ő volt az egyetlen, aki idén is emlékezetessé tette a botrányokról elhíresült díjátadót.

Nicki Minaj látványos nyitófellépése közben Taylor Swift tűnt fel a színpadon, jelezvén ezzel, hogy a két sztár túl van a Twitteres összeveszésen, ám az est folyamán Nicki újabb haragost szerzett a házigazda személyében. A legjobb hip-hop videó díj átvétele közben Minaj ribinek nevezte Miley-t, amiért a fiatal énekesnő korábban leszólta őt a sajtóban, ám Cyrus nem vette fel a sértés, helyette gratulált, és folytatta a műsor mintha mi sem történt volna. A cicaharc mellett könnyekre is sor került a díjátadón: Justin Bieber a tőle megszokott nagyképű, rosszfiús stílustól eltérően sírni kezdett a nagy visszatérésként beharangozott produkciója végén. Rajongói tapssal és éljenzéssel fogadták a korábbi botrányhős érzékenyebb oldalát.

A legtöbb díjat – nem meglepő módon - a karrierje csúcsán járó Taylor Swift nyerte, ő lett a legjobb női előadó, Bad Blood című klipje pedig elnyerte az év videója címet. Ebből kiindulva a VMA elő-show-ja alatt debütáló Wildest Dreams is hasonló sikerre predesztinálható. Az este legnagyobb vesztese Ed Sheeran lett, aki hat jelölésből nullát vihetett haza. A Michael Jackson Életmű-díjat idén Kanye West nyerte, aki köszönőbeszédében nagy meglepetést okozott a nézőknek, bejelentette ugyanis, hogy 2020-ban elindul az amerikai elnökválasztáson. 


A gálán a nemzetközi sztárvilág krémje képviseltette magát: Taylor Swift Bad Blood című videoklipjének egész sztárgárdáját magával hozta, de ott volt a VMA-n Rita Ora, Kylie Jenner, Britney Spears, Vanessa Hudgens és sokan mások.

MTV VMA első ismétlés augusztus 31-én 21:00-kor, elő-show 20:00-kor az MTV-n!

Legjobb női előadó: Taylor Swift – Blank Space
Legjobb hiphopvideó: Nicki Minaj – Anaconda
Legjobb férfi előadó: Mark Ronson ft. Bruno Mars – Uptown Funk
Legjobb popvideó: Taylor Swift – Blank Space
Legjobb rockvideó: Fall Out Boy – Uma Thurman
Az év videója: Taylor Swift ft. Kendrick Lamar – Bad Blood
Az év felfedezettje: Fetty Wap – Trap Queen
Legjobb kollaboráció: Taylor Swift ft. Kendrick Lamar – Bad Blood
Legjobb társadalmi témájú videó : Big Sean ft. Kanye West and John Legend – One Man Can Change the World
Legjobb látványtervezés: Snoop Dogg – So Many Pros (François Rousselet, Jason Fijal)
Legjobb koreográfia: OK Go – I Won’t Let You Down (OK Go, air:man, and Mori Harano)
Legjobb operatőri munka: Flying Lotus ft. Kendrick Lamar – Never Catch Me (Larkin Sieple)
Legjobb rendezés: Kendrick Lamar – Alright (Colin Tilley & the Little Homies)
Legjobb vágás: Beyoncé – 7/11 (Beyoncé, Ed Burke, Jonathan Wing)
Legjobb vizuális effektek: Skrillex & Diplo – Where Are U Now with Justin Bieber (Brewer, Gloria FX, and Max Chyzhevskyy)

Megjegyzések

Népszerűek

Nyílt levél Rúzsa Magdihoz. Gondolataim a Budapest Parkos buli után.

Kedves Rúzsa Magdolna!
Kérlek tisztelettel, ne vedd sértésnek, hogy ebben a bejegyzésben nem magázódva szólok majd hozzád. Számtalan koncertbeszámolót, kritikát készítettem már, azonban most mégis máshogy, más formában szedném össze gondolataimat a mai, teltházas Budapest Parkos koncerted kapcsán. Szólhatna ez a cikk arról, hogy a repertoárod igen színes, jól felépített és halhattunk többek között olyan dalokat, mint a Mona Lisa, az Aduász, az Egyszer élsz, a Légzés vagy éppen a Nélküled. Írhatnám azt is, hogy betöltötted az egész színpadot, hogy irdatlan jó kondival, energiával toltad végig az elsőtől az utolsó percig. Kiemelhetném azt is, hogy a lehető legjobb zenészekkel vetted körbe magad. Írom is, mert mind-mind igaz.
Most viszont egészen más dologra hívnám fel a figyelmed, mert biztos vagyok benne, hogy te odab(f)ent sok mindent máshogy éltél meg ma. Láttam, hogy zavarba jöttél, amikor összecsuklott a mikrofon állványod, sőt hébe-hóba el is dőlt a szerkezet. Azt is láttam, a…

Audiopoeta: "A gyerekkoromat is gyászoltam az ő elvesztésével" - Interjú, itt a dal!

Audiopoeta áprilisban rukkolt elő Fej vagy íráscímű dalához forgatott klipjével. A formáció ezúttal egy komolyabb hangvételű szerzeménnyel lepte meg közönségét. Az Aludj jól az elmúlásról, azon belül azoknak a kisállatoknak a túlságosan rövidke életéről szól, akiket családtagokként szeretünk, így vélhetően ezzel a dallal sokan könnyedén azonosulnak majd.
„A dalt egy nagyon fontos élőlény elvesztése ihlette. 15 esztendeje, amikor 11 éves voltam, találtam egy kismacskát a kilencedik kerületben. Természetesen nem volt kérdés, hogy hazaviszem-e, így aztán végigkísérte az egész eddigi életem.” – kezdte a produkció frontembere. „Jóban és rosszban ott volt velem, többek között az édesanyám halálakor, vagy éppen jó pár szerelmi dráma tanúja is ő volt. Sokszor az emberek ki-be mászkálnak az életünkben, de ezek a kisállatok mindig ott vannak velünk, biztos pontot adnak számunkra. Édesanyám betegsége miatt hamar fel kellett nőnöm, így az egyetlen gyermeteg játékot és jókedvet ez a négylábú jelent…

CéAnne: „Iszonyatosan nagy energiákat sugároznak” – Az új klipről beszélgettünk

Ha valakinek angyali hangja van hazánkban, akkor az CéAnne. Az előadó januárban jött ki a Find Da One klipjével, most pedig igazi girlpower anyaggal jelentkezik. They Don't Know-ról a Hősökkel közös Budapest Parkos fellépés után beszélgettünk Annával. CéAnne leginkább angol nyelvű előadókat hallgat, főleg karibi, afrikai gyökerekkel rendelkező angol hölgyeket, így nem csoda, hogy ez az anyag is ezen a nyelven jött létre. A dal producere Ádám Péter (Sonar Bistro) volt; a mastert pedig Joeker készítette. 
„Ez a dal egy elég elfoglalt időszakomban született meg, amikor nagyon fáradt voltam már és végre lett egy szabad estém. Decemberben vettem egy gitárt, elkezdtem rajta ügyködni és januárban, a Find Da One megjelenése után néhány nappal, fél óra alatt meglett ennek a dalnak a váza. Sok olyan előadót hallgatok, akik sikert sikerre halmoznak. Ezen az estén egy picit sajnáltam magam, hogy én miért nem tartok ott, ahol ők és többek közt ez ihlette ezt a dalt.” – kezdte az énekesnő.
„Ugyan…