Ugrás a fő tartalomra

Egykori és mai öltözködéséről vallott Tóth Vera, valamint Pátkai Rozina

Sokkoló frizurák, merész ruhadarabok, túlzó sminkek – tinédzserként mindenki követ el olyan stílushibákat, amelyre ma már nevetve gondol vissza. Tóth Vera és Pátkai Rozina, a GLAMOUR Women of the Year énekesnő jelöltjei egykori öltözködésükről és mai ízlésükről mesélnek. Mindketten határozott elképzelésekkel formálták külső megjelenésüket, még ha kamaszként komoly ballépésekbe is belefutottak.


Tóth Vera és Pátkai Rozina mellett, Csobot Adél, Horányi Juli és Dallos Bogi is verseng a népszerű női magazin legjobb énekesnőnek járó díjáért. Vera igazi kísérletező típus volt, mindent saját ízlésére formált, ma már azonban a kevesebb több elvét vallja. Harisnyát korábban sosem hordott volna, ma már azonban szívesen hangsúlyozza lábait.

„Minden hibát elkövettem, amit lehetett: hordtam vastag zoknit kiscipőhöz, tupíroztam a hajam, trapéznadrágot vettem fel, ami a vádlimon szorult, de volt rapper és punk korszakom is, a leglángolóbb tinikorszakomban, amikor szintén rémes dolgokat viseltem. A Megasztár alatt pedig vörösre festettem a szemöldökömet, ami visszatekintve borzasztóan nézett ki" – kezdte Vera, akit a hippi korszak mellett olyan nevek is inspiráltak, mint Whitney Houston, Aretha Franklin vagy Michael Jackson. Régebben nem volt vidéken annyi lehetőség az öltözködésre, ha nagyitól kaptunk ruhát, azt is muszáj volt hordani, különben megsértődött - tette hozzá.

„Komoly ambícióm volt, hogy divattervező leszek, mindent átszabtam, átalakítottam. A kiegészítőket újraértelmeztem, karkötőt és szivárványspirált hordtam a hajamban, amit mindig a Barbie babák csatjaival dobtam fel. Úgy hívtak, hogy hajasbaba, a suliban mindenki utánzott. Még a kutyát is öltöztettem és festettem a körmét. Most már maradok az éneklésnél, és inkább profi stylistokra bízom magam, de továbbra is vannak határozott elképzeléseim" – mesélte az énekesnő, akinek mára kiforrott stílusa lett. „Bár korábban egyáltalán nem kedveltem, ma már legtöbbször harisnyát és leggingset hordok tunikával és ruhával. Rájöttem, hogy jók a lábaim, ezért azt emelem ki. Emellett ma már bátran veszek fel mélyen dekoltált ruhát is”.

A népszerű dzsesszénekesnő, Pátkai Rozina igazi fiús tinédzser volt, egyetlen ruhadarabot azonban soha nem viselne: kertésznadrágot. „Mindig határozott véleményem volt arról, mi a jó nekem és persze nem minden esetben volt igazam, de az igazán lázadó korszakomban nehéz volt befolyásolni. Szerettem a rockot és a heavy metált, hordtam AC/DC-s polót és szegecses karkötőt is. Később Lou Reedet és magyar underground zenekarokat hallgattam, hippi trapéznadrágot hordtam szakadt felsővel és hosszú hajjal. Az egyik legmerészebb ruhadarabom talán egy rózsaszínű martens volt. Túl fiús voltam, igazi fiús csínytevésekkel” – emlékezett vissza. „Máig is szeretem a különleges, nem hétköznapi ruhadarabokat, mindig is kihasználtam a lehetőséget, hogy a ruháim rólam is mondjanak valamit. De egyvalamit sem akkor, sem most nem hordanék: kertésznadrágot” – folytatta Rozina, aki kamaszként Björk stílusából is merített.

Szavazz Tóth Verára, Pátkai Rozinára, valamint a GLAMOUR Women of the Year további jelöltjeire a Glamour oldalán, egészen március 7-ig!

Megjegyzések

Népszerűek

Nyílt levél Rúzsa Magdihoz. Gondolataim a Budapest Parkos buli után.

Kedves Rúzsa Magdolna!
Kérlek tisztelettel, ne vedd sértésnek, hogy ebben a bejegyzésben nem magázódva szólok majd hozzád. Számtalan koncertbeszámolót, kritikát készítettem már, azonban most mégis máshogy, más formában szedném össze gondolataimat a mai, teltházas Budapest Parkos koncerted kapcsán. Szólhatna ez a cikk arról, hogy a repertoárod igen színes, jól felépített és halhattunk többek között olyan dalokat, mint a Mona Lisa, az Aduász, az Egyszer élsz, a Légzés vagy éppen a Nélküled. Írhatnám azt is, hogy betöltötted az egész színpadot, hogy irdatlan jó kondival, energiával toltad végig az elsőtől az utolsó percig. Kiemelhetném azt is, hogy a lehető legjobb zenészekkel vetted körbe magad. Írom is, mert mind-mind igaz.
Most viszont egészen más dologra hívnám fel a figyelmed, mert biztos vagyok benne, hogy te odab(f)ent sok mindent máshogy éltél meg ma. Láttam, hogy zavarba jöttél, amikor összecsuklott a mikrofon állványod, sőt hébe-hóba el is dőlt a szerkezet. Azt is láttam, a…

Audiopoeta: "A gyerekkoromat is gyászoltam az ő elvesztésével" - Interjú, itt a dal!

Audiopoeta áprilisban rukkolt elő Fej vagy íráscímű dalához forgatott klipjével. A formáció ezúttal egy komolyabb hangvételű szerzeménnyel lepte meg közönségét. Az Aludj jól az elmúlásról, azon belül azoknak a kisállatoknak a túlságosan rövidke életéről szól, akiket családtagokként szeretünk, így vélhetően ezzel a dallal sokan könnyedén azonosulnak majd.
„A dalt egy nagyon fontos élőlény elvesztése ihlette. 15 esztendeje, amikor 11 éves voltam, találtam egy kismacskát a kilencedik kerületben. Természetesen nem volt kérdés, hogy hazaviszem-e, így aztán végigkísérte az egész eddigi életem.” – kezdte a produkció frontembere. „Jóban és rosszban ott volt velem, többek között az édesanyám halálakor, vagy éppen jó pár szerelmi dráma tanúja is ő volt. Sokszor az emberek ki-be mászkálnak az életünkben, de ezek a kisállatok mindig ott vannak velünk, biztos pontot adnak számunkra. Édesanyám betegsége miatt hamar fel kellett nőnöm, így az egyetlen gyermeteg játékot és jókedvet ez a négylábú jelent…

CéAnne: „Iszonyatosan nagy energiákat sugároznak” – Az új klipről beszélgettünk

Ha valakinek angyali hangja van hazánkban, akkor az CéAnne. Az előadó januárban jött ki a Find Da One klipjével, most pedig igazi girlpower anyaggal jelentkezik. They Don't Know-ról a Hősökkel közös Budapest Parkos fellépés után beszélgettünk Annával. CéAnne leginkább angol nyelvű előadókat hallgat, főleg karibi, afrikai gyökerekkel rendelkező angol hölgyeket, így nem csoda, hogy ez az anyag is ezen a nyelven jött létre. A dal producere Ádám Péter (Sonar Bistro) volt; a mastert pedig Joeker készítette. 
„Ez a dal egy elég elfoglalt időszakomban született meg, amikor nagyon fáradt voltam már és végre lett egy szabad estém. Decemberben vettem egy gitárt, elkezdtem rajta ügyködni és januárban, a Find Da One megjelenése után néhány nappal, fél óra alatt meglett ennek a dalnak a váza. Sok olyan előadót hallgatok, akik sikert sikerre halmoznak. Ezen az estén egy picit sajnáltam magam, hogy én miért nem tartok ott, ahol ők és többek közt ez ihlette ezt a dalt.” – kezdte az énekesnő.
„Ugyan…