Ugrás a fő tartalomra

Puskás Peti: Angéla teszteli először a dalainkat

Vadonatúj akusztikus műsorával friss és innovatív kezdeményezést indított el a VIVA. Az #egyhúron-ban hazánk legismertebb és legkedveltebb előadói mutatják meg kevésbé ismert oldalukat, és dolgozzák fel egymás illetve saját dalaikat élő hangszeres verzióban. Az elkészült felvételek az #egyhúron YouTube-csatornájára is felkerültek, ahol immár a The Biebers akusztikus mini-koncertje is látható. A csapat frontembere Puskás Peti elmesélte, hogy a dalaikat barátnője, Angéla véleményezi elsőként.


The Biebers, Halott Pénz, Hősök, Kállay Saunders Band, SuperStereo – csak néhány név azok közül, akik részt vettek a VIVA különleges, újszerű kezdeményezésében, az #egyhúron című műsor feledhetetlen akusztikus élményt nyújtott a nézőknek. A nem mindennapi feldolgozásokról készült felvételek a műsor csütörtökönként frissülő YouTube-csatornájára is felkerültek, köztük a Sorry egy szál zongorával kísérve a The Biebers előadásában. A Puskás-fivérek az elektronikus hangzást cserélték élő hangszerekre, azonban a csapat rutinosan kezelte a helyzetet.

„Szinte már hagyománynak számít, hogy akusztikus verziókkal is közönség elé állunk, mert kiváló zenészekkel dolgozunk együtt, és időnként szeretnénk megmutatni, hogy mit tudnak a srácok. Kipróbáltuk már magunkat a Madách téren és a 4-es metróban is, és nagyon megszerettük ezeket az átdolgozásokat. Óriási élmény volt az #egyhúron, az ilyen alkalmak lehetőséget adnak az improvizációra: például amikor egy 2-3 perces dalt akár 10 percen át is játszunk, ha addig tart az inspiráció” – magyarázta Puskás Peti, akinek Angéla nevű barátnője a dalok egyik első számú tesztelője.


„Angéla és apukánk azok, akiknek a véleményét meghallgatjuk és maximálisan oda is figyelünk rá. Ha elkészülünk egy anyaggal, direkt kérni is szoktuk, hogy mondják el, mit gondolnak róla, mit éreznek, miközben hallgatják” – árulta el az énekes, aki 2012 óta zenél együtt az öccsével közös formációban. Az újdonságokkal járó kihívásokat mindketten nagyon élvezik, és az #egyhúron-ba válogatott dalok közül a legjobban a Sorry-t kedvelték.

„Számunkra ezt volt a legérdekesebb akusztikus verzióra hangszerelni, hiszen az egyik legismertebb, legnépszerűbb dalunk. Az átdolgozáskor megpróbáltuk a szöveg hangulatát átvinni a zenébe, és így közvetíteni az üzenetet” – mesélte Puskás Dani, aki azt is elmondta, hogy óriási élmény volt nemrég az amerikai Imagine Dragon előzenekaraként hangolni a teltházas közönséget a Papp László Budapest Sportarénában. A fellépés olyan jól sikerült, hogy az ott készült felvételek hamarosan újra láthatók lesznek: készül a Girls Like Boys című dalhoz a koncert- és turnévideókon alapuló klip.

A The Biebers az ask.fm oldalon válaszol a közönség kérdéseire február 1-jén 16.00 órakor:

Megjegyzések

Népszerűek

Odaszúr Dér Heni új Sztorija

Itthon rap, hiphop vonalon leginkább férfi előadók bizonyítanak, a női próbálkozások gyakran iszonyatosan gyengére sikerednek, aminek az az oka, hogy sokszor nagyon nem hitelesek a hölgyek, és  mind szövegileg, mind technikailag túlságosan erőltettettek ezek az anyagok (Tisztelet a kivételnek).Dér Heni 2013-ban indította el szólókarrierjét, és sokakat meglepett, amikor a Sugarloaf zenekarból való kiválását követő első interjúiban elárulta, hogy hozzá mindig is a rap, hip-hop, r&b műfajai álltak legközelebb. Most azonban már magyar Fergieként, illetve Nicki Minajként említik a tehetséget tegnap megjelent videoklipje, a Sztori alatt. Mondjuk tett is azért, hogy elfogadják ebben a szókimondó, arcpirító irányban. Látható, érezhető, hogy nagyobb közönséghez jutottak el az elmúlt öt esztendőben a pimaszabb, pikánsabb, dögösebb dalai (Ég veled, Szemtelen), mint mélyebb, érzelmesebb lírái (Mi lett veled).
A Sztori (Szöveg: Dér Heni, Burai Krisztián. Zene: Burai Krisztián) számomra kéz a k…

Szegedtől az első saját klipig. Interjú Szélinger Annával

Szélinger Annát (CéAnne) én már csak a Hősök zenekar vokalistájaként ismertem meg tavalyelőtt, de sokan még a reggae szcénában figyeltek fel tehetségére. Az ukulele hazai nagyköveteként is számon tartott énekesnővel beszélgettünk a kezdetekről, szeretett hangszeréről, kazettájáról, a Hősökről, valamint az aktualitást jelentő első saját klipjéről is. Fotó: Kőfaragó Zsuzsi
nikiahatos:Kezdjünk egy már egészen biztosan ismerős kérdéssel. Hogy jött az életedbe a zene? Hogyan érkeztél meg te a zenei életbe? CéAnne:Énekkaros voltam, és zongoráztam is általános iskolában, bár az a tudás már eléggé elenyészett azóta. Hat éven át jártam klasszikus hangképzésre, Szegeden, ahol felnőttem. Az egész könnyűzenei pályafutásom onnan indult, hogy apukám Etiópia-szakértő. Egészen kicsi voltam, amikor bekerültem ebbe a közösségbe, például a táborként elindult a Reggae Campre, ami fesztivállá nőtte ki magát. Apukám sokat járt oda, Etiópiával és a raszta kultúrával kapcsolatos előadásokat tartott, és időköz…

Anymood: "Érzelmi alapon írunk zenét"

Bencsik Tamarát sokan a 2008-as Megasztárban ismerték meg. A dögös, tehetséges lány jelenleg az Anymood duójában állja meg helyét, ahol párjával együtt (Aydan) szolgáltatja a talpalávalót.
Mi az Anymood története? Hogyan ismerkedtetek meg egymással? 
Aydan: Mindketten ismerjük a legendás hajógyári szigetet, ahol közel 10 évig voltam rezidens. Tamara pedig nem csak a hangja, de a férfimagazinokban tett pózai miatt is népszerű. Bevallom, nekem az utóbbi kapcsán ugrott be először, hogy ki is ő. Utólag tudtam meg, hogy a művésznő már régen kifigyelt magának a pult mögül, hiszen fellépései után gyakran megjelent nálunk, és mulatott a zenéimre. Aztán az egyik oldalon írt rám először, és elmondta, hogy tetszik neki, amit képviselek. Kiderült, hogy producerkedik, és 100%-ban egyezik a zenei ízlésünk. Innentől elindultak köztünk az ötletcserék, majd megszületett az első közös számunk, mely a mai napig az egyik legkedveltebb dalunk, az OVER.

Mitől más ez a formáció, mint a többi?
Aydan: Elsősorban …