Díjazták a Fonogram zenei kampányát

Kiemelkedő sikerrel zárta a Fonogram - Magyar Zenei Díj 2021-es TikTok-kampányát a WMMD, ugyanis az aktivitások közül két videó is bekerült a TikTok "Top ads" oldalára, ahol a legjobban teljesítő kreatívok kapnak helyet.

"Év elején érkezett a felkérés, hogy a WMMD csapata tervezze meg és menedzselje a Fonogram - Magyar Zenei Díj 2021-es kampányának új lábát, a TikTok-hirdetéseket. Hazánkban az első zenei fókuszú TikTok-ügynökségként természetesen egy zenei tartalmakat előállító influenszerrel képzeltük el a Fonogram TikTokon történő hiteles és hatékony megjelenését" - mondja Sebestény-Gallasz Enikő, a WMMD vezetője.

"Óriási megtiszteltetés, hogy fiatal zenészként épp egy ilyen rangos zenei díj kommunikációjában vehettem részt. Külön öröm számomra, hogy az általam készített videók milliós nézettséget értek el, így a saját TikTokos követőimen túl is jobban megismerhetett a zenekedvelő közönség" - meséli a 22 éves Kocsis Paulina, aki pankaverzio néven már több mint 70 ezres követőbázissal rendelkezik az egyre csak növekvő közösségi és szórakoztató platformon.


Megújult Fonogram-díj, megújult kommunikáció
Az immár második alkalommal abszolút online megrendezett Fonogram - Magyar Zenei Díj a Magyar Hangfelvétel-kiadók Szövetsége (MAHASZ) által idén áprilisban már 18. alkalommal átadott zenei szakmai elismerés. Maga a díj is megújult, így annak kommunikációja is felvette 2021 ritmusát:

"Minden évben újabb és újabb zenerajongókat szeretnénk megszólítani a Fonogram - Magyar Zenei Díj jelöltjei és nyertesei révén. 2021-ben stratégiai célunk volt a cél- és korcsoportok kiterjesztése: ennek új online pillére lett a hangfelvételekhez ezer szálon kötődő TikTok. A WMMD által kivitelezett TikTok-kampány kimagasló eredményei segítették azt az örök törekvésünket, hogy a Fonogram zenei sokszínűsége mellett mindig friss, mindig aktuális maradjon" - mondja Szűts László, a MAHASZ elnöke.

Az azóta a TikTok szakmai elismerését is kivívó kampány mintegy 1,3 millió olyan magyar felhasználót ért el, akik a zene iránt érdeklődnek, s - a globális statisztikák alapján - jelentős részük nincs is aktívan jelen más közösségi oldalakon, tehát valóban sikerült új célcsoportot megszólítani.

TikTok-kampány 3 tartalomtípussal
A WMMD a Fonogram kommunikációját erősítő kampányelemeket három csoportba rendezve tette közzé két TikTok alkotói profion:
• Az 1,1 millió megtekintést elért kiemelt videó a Fonogram - Magyar Zenei Díjra jelölt művészek dalainak előadására bátorította a TikTok közönségét egy nyereményjáték formájában.
• A második kreatív az #azévslágere közönségszavazás weboldalára terelt forgalmat. A rekord mennyiségű, több mint 30 ezer szavazat közvetlen eredménye, hogy az adott Fonogram-kategória nyertese 2021-ben a Bagossy Brothers Company "Visszajövök" című slágere lett.
• "Melyik Fonogram jelölt zenéjét hallgattad a legtöbbet a karantén alatt?" - 824 ezer megtekintést, 16 ezer lájkot és 570 kommentet eredményezett az a TikTok-videó, amely indirekt módon irányított rá a figyelmet a Fonogram - Magyar Zenei Díjra esélyes művészekre.

Összesen mintegy 3 millió megtekintést generáltak ezek a rövid, célirányos, kreatív videók. A kiemelkedő elérési számok mellett a más felületen nem tapasztalt átkattintási és konverziós eredmények hosszú távon is megszólíthatóvá tették a kampány által bevonzott érdeklődőket.

WMMD: digitális zeneterjesztés és online hirdetési megoldások
A több mint ezer partnerrel rendelkező WMMusicDistribution Kft. mintegy négyezer független magyar előadó és zenekar dalait kezeli és terjeszti digitálisan. A WMMD csapata segítségével válnak elérhetővé a zenei újdonságok Spotifyon, Apple Musicon vagy épp Deezeren.

A WMMD emberközpontú ügyfélkezeléssel, folyamatos személyre szabott partneri kommunikációval segíti a mintegy 80 ezer dalos független zenei repertoár és a hozzájuk kapcsolódó produkciók előbbre jutását.

Zenei disztribútori tevékenységük mellett immár online hirdetési megoldásokat is kínálnak a közelmúltben megújult és bővült csapatuk erős szakmai hátterével. A YouTube-, Facebook- és Instagram-hirdetések kezelése után hivatalos TikTok hirdetési partnerként zenei fókuszú TikTok-kampányokat terveznek saját ügyfélkörükön túl is.

forrás: lightmedia news

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ilyen lett TKYD Félelem és Életerő könyve

ONLINE PREMIER: "A tudatlanság halálosabb bármelyik narkónál" - Itt az új Bongor klip

Ennyi elég! Pofátlanul jó lett Keresztes Ildikó Most című nagylemeze! - Kritika